W zakładce Moja Karta
na karcie Aktywne urządzenia
dostępne są operacje, które użytkownik może wykonać na urządzeniu.
Akcja Zablokuj ekran urządzenia
powoduje zablokowanie ekranu urządzenia, po którym konieczne jest wpisanie hasła (jeśli takie jest wymagane w ustawionej polityce).
Po kliknięciu akcji Resetuj hasło
konieczna jest zmiana hasła urządzenia. Resetuj hasło
.
Akcja Wyczyść dane urządzenia
przywraca ustawienia fabryczne urządzenia.
Akcja Wyczyść dane służbowe
służy do dezaktywacji urządzenia oraz usunięcia wszystkich danych służbowych zapisanych na urządzeniu.
Akcja Wyślij wiadomość
wysyła wiadomość tekstową do urządzenia, którą można odczytać w aplikacji Proget MDM
Po kliknięciu ikony pojawia się okno, w którym wpisujemy wiadomość.
Akcja Wiadomość alarmowa
wysyła wiadomość tekstową, która jest dodatkowo sygnalizowana alarmem dźwiękowym.
Po kliknięciu ikony pojawia się okno, w którym wpisujemy wiadomość.
Akcja Odśwież urządzenie
odświeża komunikację z urządzeniem i pobiera jego aktualne dane.
Jeśli posiadamy urządzenie w Trybie Nadzorowanym
, mamy dostęp do akcji Włącz tryb Utracony
.
Po kliknięciu na ikonę pojawia się okno, w kótre wpisujemy wiadomość i numer telefonu kontaktowego widoczne na zablokowanym urządzeniu. Zatwierdzamy przyciskiem Włącz
.
Włączenie trybu utraconego ogranicza ilość operacji. Jedną z nich jest Wyłącz tryb utracony
, która przywraca urządzenie do poprzedniego stanu. Jeśli posiadamy profil lokalizacja, możliwe jest zlokalizowanie zablokowanego urządzenia.