W tym miejscu można dodać konfigurację raportu. Ustaw cykl wykonywania raportu, określ dane i odbiorcę (odbiorców). Raporty będą generowane automatycznie i wysyłane wiadomością email (wymagany SMTP) lub można je pobrać z zakładki Raporty.
Podaj nazwę konfiguracji
Wymagane
Format
W rozwijanym menu wybierz format pliku
Dostępne formaty plików:
Wymagane
Orientacja
W rozwijanym menu wybierz orientację
Orientacja dostępna tylko przy formacie PDF:
Wymagane przy wybranym formacie PDF
Typ
W rozwijanym menu wybierz typ
Dostępne typy:
Własny
Aplikacje Proget na urządzeniach
Aplikacje na urządzeniach
Aplikacje służbowe przypisane do urządzenia
Aplikacje służbowe zainstalowane na urządzeniu
Logowanie do Kiosku
Lokalizacje urządzeń
Nieaktywne urządzenia
Ostatni kontakt z urządzeniami
Ostatnia lokalizacja urządzeń
Status bezpieczeństwa urządzeń
Urządzenia użytkowników
Urządzenia w systemie
Wymagane
Grupy
W rozwijanym menu możesz wybrać grupę
Wybierz dane, które mają zostać zawarte w raporcie
Jeśli wybrano typ niestandardowy, będziesz mógł zarządzać jakie informacje o urządzeniu zostaną uwzględnione w generowanym raporcie
Wymagane
Raz dziennie
Jeśli wybrano, musisz wybrać czas i dni, w których raport będzie generowany
Interwał czasowy
Jeśli wybrano, musisz ustawić czas i codzienny cykl generowania raportu
Automatycznie usuwaj raporty starsze niż (w dniach, 1-360):
Wybierz liczbę dni, po których wygenerowane raporty zostaną usunięte
Wymagane
Wyślij raport wiadomością email
Jeśli zaznaczone, raport zostanie wysłany wiadomością email
Aby ta funkcja działała prawidłowo, należy skonfigurować SMTP w zakładce Ustawienia
Dodaj odbiorcę(-ów)
Dodaj adres email odbiorcy(-ów), którym zostanie wysłany raport