Now Loading

Konsola Proget

Android Enterprise Profile Owner (COPE)

Android Enterprise Profile Owner to typ aktywacji, w którym wszystkie działania są wykonywane w obszarze przestrzeni usług urządzenia. Ta aktywacja umożliwia podstawowe zarządzanie przestrzenią roboczą urządzeń.

Aktywacja Android Enterprise Profile Owner (COPE) umożliwia korzystanie z rozszerzonych funkcji ograniczających i konfigurujących urządzenia. Może być aktywowana tylko na urządzeniach z Androidem 11 lub wyższym, które zostały zresetowane do ustawień fabrycznych.

DEVICE_CARD_ACTIVATION_PROFILE_OWNER_MAP'
1 Informacje ogólne
DEVICE_CARD_ACTIVATION_PROFILE_OWNER_GENERAL_INFO

1.1 Wprowadź alias urządzenia
  • Ta akcja pozwala ustawić alias urządzenia. Alias może pomóc w identyfikacji urządzenia
1.2 Odśwież urządzenie
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie odświeżenia do urządzenia w celu aktualizacji informacji i stanu urządzenia
1.3 Generuj hasło serwisowe
  • Ta akcja pozwala wygenerować hasło serwisowe dla urządzenia, na którym nałożono tryb Utracony

2 Szybkie akcje
DEVICE_CARD_ACTIVATION_PROFILE_OWNER_ACTIONS

2.1 Pulpit zdalny
  • Aby użyć tej akcji, na twoim urządzeniu musi być zainstalowana aplikacja Proget Remote. Proget Remote to aplikacja, która umożliwia zdalny dostęp do ekranu twojego urządzenia z serwera Proget
2.2 Zmień hasło służbowe
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia, aby ustawić nowe hasło na kontenerze
2.3 Wyczyść dane urządzenia
  • Ta akcja pozwala przywrócić ustawienia fabryczne
2.4 Wyczyść dane służbowe
  • Ta akcja pozwala na usunięcie danych służbowych. Po wykonaniu tej akcji urządzenie zarejestrowane w konsoli Proget zostanie usunięte i dalsze zarządzanie tym urządzeniem nie będzie możliwe. Aplikacje Proget będą widoczne i kolejna rejestracja w konsoli Proget będzie możliwa
2.5 Zablokuj ekran urządzenia
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia, które spowoduje zablokowanie ekranu urządzenia
2.6 Wyślij wiadomość
  • Ta akcja pozwala na wysłanie wiadomości. Podczas wykonywania tej akcji administrator może wybrać, jak wiadomość będzie widoczna na urządzeniu
2.7 Wiadomość alarmowa
  • Ta akcja pozwala wysłać wiadomość alarmową. Podczas wykonywania tej akcji administrator musi ustawić treść wiadomości i może wybrać dodatkowe opcje. Wiadomość alertowa zostanie natychmiast wyświetlona na telefonie z charakterystycznym dźwiękiem i użytkownik będzie zmuszony potwierdzić, że przeczytał wiadomość
2.8 Przekieruj połączenia
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie przekierowania połączeń telefonicznych na podany numer telefonu
2.9 Usuń przekierowanie połączeń
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie usunięcia numeru, na który były przekierowane połączenia
2.10 Odśwież urządzenie
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie odświeżenia do urządzenia w celu aktualizacji informacji i stanu urządzenia
2.11 Wymuś zmianę hasła urządzenia
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia, które wymusi reset hasła
2.12 Wymuś zmianę hasła służbowego
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia, które wymusi zmianę hasła
2.13 Reset blokady kontenera
  • Ta akcja pozwala na zresetowanie blokady kontenera. Po wykonaniu tej akcji użytkownik będzie zmuszony ponownie wprowadzić hasło w przestrzeni roboczej.
2.14 Zablokuj kontener
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia, które zablokuje przestrzeń roboczą
2.15 Odblokuj kontener
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia, które odblokuje przestrzeń roboczą
2.16 Zweryfikuj urządzenie
  • Ta akcja pozwala na weryfikację zgodności urządzenia z polityką Play Integrity

3 Tabele
DEVICE_CARD_ACTIVATION_PROFILE_OWNER_TABS