Zakładka grupy pokazuje listę wcześniej utworzonych grup na serwerze. Grupy w systemie Proget są wykorzystywane do szybkiego i wygodnego przypisywania polityk, profili oraz aplikacji dla wielu użytkowników i urządzeń jednocześnie. Można tworzyć wiele grup z różnymi ustawieniami. Jeden użytkownik może należeć do kilku grup, pod warunkiem, że nie ma między nimi konfliktów (tzn. nie mają polityk lub profili tego samego typu).
1 Filtr grup
- Filtr grup pozwala na wyszukiwanie grup według danych, takich jak:
- Nazwa
- Polityki
- Profile
2 Aktualizuj grupę
- Ta akcja pozwala na aktualizację grupy i przypisanie jej nowej nazwy
3 Kopiuj grupę
- Ta akcja pozwala na duplikowanie istniejących już grup w konsoli
4 Dodaj aplikacje
- Ta akcja pozwala na dodanie aplikacji dla pojedynczych lub wielu wybranych grup z listy
5 Usuń grupę
- Ta akcja pozwala na usunięcie pojedynczych lub wielu wybranych grup z listy
- Ta akcja nie jest dostępna dla grup, które są przypisane do użytkownika
- Ten przycisk przeniesie Cię na stronę, gdzie możesz zarządzać priorytetami grup
7 Dodaj grupę
8 Lista grup
- Lista wszystkich grup wraz z ich parametrami
8.1 Wybrana grupa