Dodaj aplikacje
Tutaj możesz dodać aplikacje do konsoli Proget z pliku, z Google Play lub z iTunes.

1 Dodaj aplikacje z pliku

1.1 Nazwa
- Wprowadź nazwę aplikacji
1.2 Opis
- Wprowadź opis aplikacji
1.3 Wybierz plik
- Wybierz aplikację z pliku
- Dozwolony typ pliku: .apk, .ipa, .pkg
- Maksymalny rozmiar przesyłanych plików to 314,52 MB (300,00 MiB)
2 Dodawanie aplikacji z zewnętrznego zasobu

2.1 Nazwa
- Wprowadź nazwę aplikacji
- Maksymalna długość tekstu to 255
- Wymagane
2.2 ID aplikacji
- Wprowadź ID aplikacji
- Maksymalna długość tekstu to 255
- Wymagane
2.3 URL
- Wprowadź link URL do zewnętrznego zasobu, w którym znajduje się aplikacja
- Maksymalna długość tekstu to 255
- Wymagane
2.4 Suma kontrolna
- Wprowadź sumę kontrolną aplikacji
- Suma kontrolna służy do weryfikacji, czy plik APK jest nienaruszony. Uzyskuje się ją, konwertując plik APK do formatu szesnastkowego, a następnie obliczając jego wartość skrótu SHA-256. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w bazie wiedzy.
- Wymagane
2.5 Wersja
- Wprowadź wersję aplikacji
- Maksymalna długość tekstu to 255
- Wymagane
2.6 Kod wersji
- Wprowadź kod wersji aplikacji
- Maksymalna wartość to 2100000000
- Wymagana liczba
2.7 Wymagane uwierzytelnienie
- Sprawdź, czy wymagane jest uwierzytelnienie dostępu do zewnętrznego zasobu
- Jeśli zaznaczone, wymagane jest wprowadzenie loginu i hasła
2.8 Login
- Wprowadź login, którego używasz do logowania się do zewnętrznego zasobu
2.9 Hasło
- Wprowadź hasło, którego używasz do logowania się do zewnętrznego zasobu
2.10 Opis
- Możesz wprowadzić opis aplikacji
- Maksymalna długość tekstu to 255
2.11 Wybierz plik
- Możesz ustawić własną ikonę dla aplikacji z zewnętrznego zasobu
2.12 Usuń
- Usuń wybraną ikonę dla aplikacji z zewnętrznego zasobu
3 Dodaj aplikacje z Google Play

3.1 Google Play
- Tutaj możesz wyszukać aplikację w sklepie Google Play i dodać ją do konsoli Proget
4 Dodaj aplikacje z iTunes

4.1 iTunes
- Tutaj możesz wyszukać aplikację w sklepie iTunes i dodać ją do konsoli Proget