Now Loading

Konsola Proget

Android Enterprise Device Owner

Aktywacja Android Enterprise Device Owner możliwa jest tylko na urządzeniach, które zostały zresetowane do ustawień fabrycznych.

DEVICE_CARD_ACTIVATION_DEVICE_OWNER_MAP
1 Informacje ogólne
DEVICE_CARD_ACTIVATION_DEVICE_OWNER_GENERAL_INFO

1.1 Wprowadź alias urządzenia
  • Ta akcja pozwala ustawić alias urządzenia. Alias może pomóc w identyfikacji urządzenia

1.2 Odśwież urządzenie
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie odświeżenia urządzenia w celu aktualizacji informacji i statusu urządzenia

1.3 Generuj hasło serwisowe
  • Ta akcja pozwala wygenerować hasło serwisowe dla urządzenia, na którym nałożono tryb Utracony


2 Szybkie akcje
DEVICE_CARD_ACTIVATION_DEVICE_OWNER_ACTIONS

2.1 Zablokuj urządzenie
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie zablokowania urządzenia. Gdy urządzenie jest zablokowane, użytkownik może dzwonić tylko do administratora lub na numer alarmowy, który został wprowadzony podczas akcji „Zablokuj urządzenie”

2.2 Odblokuj urządzenie
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie odblokowania urządzenia

2.3 Pulpit zdalny
  • Aby użyć tej akcji, musisz mieć zainstalowaną aplikację Proget Remote na swoim urządzeniu. Proget Remote to aplikacja, która pozwala na zdalny dostęp do ekranu urządzenia Android z serwera Proget

2.4 Resetuj hasło
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia, które spowoduje żądanie zresetowania hasła

2.5 Zmień hasło
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia w celu ustawienia nowego hasła na urządzeniu

2.6 Wyczyść dane urządzenia
  • Ta akcja pozwala przywrócić ustawienia fabryczne

2.7 Wyczyść dane służbowe
  • Ta akcja pozwala na usunięcie danych firmowych. Po wykonaniu tej akcji urządzenie zarejestrowane w konsoli Proget zostanie usunięte, a dalsze zarządzanie tym urządzeniem nie będzie możliwe. Aplikacje Proget nadal będą widoczne, a kolejna rejestracja w konsoli Proget będzie możliwa

2.8 Zablokuj ekran urządzenia
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia, które zablokuje ekran urządzenia

2.9 Wyślij wiadomość
  • Ta akcja pozwala wysłać wiadomość. Podczas wykonywania tej akcji administrator może wybrać, jak wiadomość będzie wyświetlona na urządzeniu

2.10 Wiadomość alarmowa
  • Ta akcja pozwala wysłać wiadomość alarmową. Podczas wykonywania tej akcji administrator musi ustawić treść wiadomości i może wybrać dodatkowe opcje. Wiadomość alarmowa będzie natychmiast widoczna na urządzeniu z charakterystycznym dźwiękiem, a użytkownik będzie zmuszony do zaakceptowania, że przeczytał wiadomość

2.11 Przekieruj połączenia
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie przekierowania połączeń telefonicznych na podany numer telefonu

2.12 Usuń przekierowanie połączeń
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie usunięcia numeru, na który były przekierowane połączenia

2.13 Odśwież urządzenie
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie odświeżenia urządzenia w celu aktualizacji informacji i statusu urządzenia

2.14 Restartuj urządzenie
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia w celu jego ponownego uruchomienia

2.15 Włącz tryb kiosk
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia w celu włączenia profilu kiosku. Akcja jest dostępna, gdy profil kiosku jest dodany do urządzenia

2.16 Wyłącz tryb kiosk
  • Ta akcja pozwala wysłać polecenie do urządzenia w celu wyłączenia profilu kiosku. Akcja jest dostępna, gdy profil kiosku jest dodany do urządzenia

2.17 Zweryfikuj urządzenie
  • Ta akcja pozwala na weryfikację zgodności urządzenia z polityką Play Integrity

2.18 Wygeneruj dziennik zdarzeń
  • Ta akcja pozwala wygenerować i wysłać logi audytowe na serwer Proget


3 Tabele
DEVICE_CARD_ACTIVATION_DEVICE_OWNER_TABS